familjenvi.blogg.se

Vi är en familj som bor i Kolbäck bestående av barnen Leonard, Chelsea & Isabelle, hundarna Saga, Lea, Albin och Daisy samt mig, mamma Boel och pappa Martin. Här skriver jag om vårt liv som familj och vad vi hittar på!

Vecka 7

Publicerad 2018-02-18 23:07:25 i Allmänt,

Efter gympan igår följde Emelie med oss till Erikslund. Vi har lekt, ätit korv och shoppat.
I förmiddags lämnade jag Leo på lekdejt med bästa kompisen och tog en välbehövlig långpromenad med Charlotte och hundarna.
Efter lunch kom Maggan med sina barnbarn och lånade hundarna. Sen tog jag med mig barnen till stora lekparken, där vi träffade Tara och Julian.
Här är vi på väg hem i mörkret:
I måndags var vi på BVC igen för första gången på drygt en månad.
Lilla Isabelle går upp i vikt och växer som hon ska.
Och hon fick sin 3-månaders vaccination.
Dagen efter följde hon med mig till jobbet med feber och det var ingen bra kombination :P
 
Imorgon börjar en ny vecka och deadlinen för min rapportering.
Imorgon ska jar presentera arbetet för landshövdingen och min chef.
Jag känner inte alls att jag har hunnit förbereda mig, men jag hoppas de blir nöjda!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela