familjenvi.blogg.se

Vi är en familj som bor i Kolbäck bestående av barnen Leonard, Chelsea & Isabelle, hundarna Saga, Lea, Albin och Daisy samt mig, mamma Boel och pappa Martin. Här skriver jag om vårt liv som familj och vad vi hittar på!

Vänner och segling

Publicerad 2017-07-29 20:24:18 i Allmänt,

Igår umgicks vi med Emelie hela dagen. På förmiddagen spelade vi mario cart och stod länge på balkongen och tittade på åskovädret som drog förbi. Sen åkte vi in till Pizza hut och åt en sen lunch. På kvällen tog vi en hundpromenad tillsammans.
På bilden är vi mätta och gör fula miner :P
Idag blev vi medbjudna att åka segelbåt med Charlotte, Peter och Liv.
Det var jättetrevligt!
Jag och Peter kryssade oss iväg en bit i motvind. Sen ankrade vi och åt lunch på båten. Efteråt seglade vi in mot hamnen och lekte på en lekplats där barnen hade jätteroligt.
Imorgon ska vi följa med Tara och Julian och en till mamma med hennes två barn in till museet i stan. Vi har inte planerna helt klara för oss, men det blir nog tåg in och utelunch.