familjenvi.blogg.se

Vi är en familj som bor i Kolbäck bestående av barnen Leonard, Chelsea & Isabelle, hundarna Saga, Lea, Albin och Daisy samt mig, mamma Boel och pappa Martin. Här skriver jag om vårt liv som familj och vad vi hittar på!

Fest med stora familjen

Publicerad 2019-04-08 20:34:22 i Allmänt,

I fredags kom morfar med familjen över och vi har som valigt haft det jättebra!
Mys med morfar, långpromenader med Milia, hälsa på hos Emelie och god mat.
På lördagen tog vi tåget in till stan. Vi gick på klädbytardagen på stadsbiblioteket, jag fick träningskläder och sen blev vi bjudna på Rosegarden!
På eftermiddagen komEmelie över på Cheescake och tårta.
Söndagen kom utan förvarning.
Jag förstår inte hur tiden kan gå så fort?
Kicki, morfar, Milia och Hannes följde med till Borgåsund.
Sen tog de med sig Saga och åkte hem.
Det är så tomt här nu!
 
Isabelle har haft feber i helgen, men idag (måndag) har det gått bra på förskolan och föräldrarna har jobbat.
Men nu är vi båda trötta och förkylda.
Martin har sovit i soffan ända sen jag kom hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela