familjenvi.blogg.se

Vi är en familj som bor i Kolbäck bestående av barnen Leonard, Chelsea & Isabelle, hundarna Saga, Lea, Albin och Daisy samt mig, mamma Boel och pappa Martin. Här skriver jag om vårt liv som familj och vad vi hittar på!

Rigaweekend och sjuk familj

Publicerad 2019-02-13 20:57:26 i Allmänt,

I fredags åkte jag och Martin iväg på kryddning till Riga.
Vi har haft det jättebra!
Långa goda middagar, bra hytt, livespelningar och underhållning på kvällarna och god frukostbuffé.
I Riga vandrade vi igenom centrum och klev in på en galleria. 
Där köpte vi kläder och fikade och sen var det dags att vandra tillbaka till färjan igen.
På söndagen blev vi förkylda och mådde inte alls bra de följande dagarna.
Barnen hade varit hemma med magsjuka/feber drygt en vecka innan och det har fortsatt även denna veckan.
Igår tvingade jag mig iväg på ett viktigt möte i Eskilstuna, men idag har jag varit hemma och vabbat igen.
Usch vilken tråkig period!
 
Men vi försöker hålla oss sysselsatta.
Idag har Chelsea följt med mig och Emelie på en lång promenad, vi har bakat bullar och träffat Charlotte och Liv på lekparken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela