familjenvi.blogg.se

Vi är en familj som bor i Kolbäck bestående av barnen Leonard, Chelsea & Isabelle, hundarna Saga, Lea, Albin och Daisy samt mig, mamma Boel och pappa Martin. Här skriver jag om vårt liv som familj och vad vi hittar på!

Chelsea 3 år!

Publicerad 2019-05-12 19:26:20 i Allmänt,

Den 1:a maj firade vår vår fantastiska 3-åring!
Daid och Clare kom för att fira tilsammans med farmor och farfar.
Vi grillade och åt sen tårta och hade paketöppning.
Chelsea hade pratat om att äta chokladtårta, men jag gjorde en glasstårta också och den älskade hon!
Chelsea fick sin springcykel och vattenballonger, som hon blev väldigt förtjust i!
På morgonen väckte vi henne med smörgås, ljus och en jättefin stickad present från Maggan, som hon hade på sig hela dagen!
På kvällen och flera dagar efter det har vi tagot cykelturer hela familjen!
 
Förra lördagen avslutades gympan med uppvisning och fika.
Nästa dag startade Leos fotboll.
Vi testade att vara med förra året, men han var nog inte riktigt redo för det då, men nu tycker han det är jätteroligt!
Både förra veckan och idag monterade vi cylkärran, så att tjejerna kunde följa med, så cyklade vi dit med Albin och tittade på när barnen spelade. Jag tycker det är en riktigt trevlig söndagsaktivitet! När vi kom hem gymade jag med Emeli, sen grillade vi och ungicks hela eftermiddagen.
 
Det är så fullt upp på jobbet just nu, så det var skönt att få ta helg den här gången!
Igår lurade vi med oss Charlotte och Liv på långpromenad och lekparkshäng hela förmiddagen, sen lurade vi med oss dem till Pålsboda på eftermiddagen också för att hitta en friare till Saga.
Det gick superbra och jag är så nöjd med den fina hanen vi har hittat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela