familjenvi.blogg.se

Vi är en familj som bor i Kolbäck bestående av barnen Leonard, Chelsea & Isabelle, hundarna Saga, Lea, Albin och Daisy samt mig, mamma Boel och pappa Martin. Här skriver jag om vårt liv som familj och vad vi hittar på!

Isabelle på pottan

Publicerad 2019-05-17 22:46:00 i Allmänt,

Igår (torsdag den 16:e maj) gjorde Isabelle sina behov på pottan för första gången!
Så mycket beröm hon fick!
I veckan har Martin rest till Stockholm och haft sina sista dagar i skolan.
Det kändes skönt för honom och vi hoppas nu att han blir godkänd på de sista tentorna!
Jag har jobbat en del i Eskilstuna tillsammans med Energikontoret den senaste tiden.
Men idag var jag på Länsstyrelsen och kunde äntligen följa med kollegorna ut och springa. 
 
Imorgon tar jag med mig barn och hundar och åker på familjedag på Västerås kennelklubb. Där får barnen ha gosedjursagility, titta på hundtävlingar och utställningar, äta korv och fiska fiskdamm. Sen åker vi hem till Emelie och hjälper henne städa lägenheten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela